Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.jehlou.cz
Společnost: Josef Šperl
Se sídlem: Sousedská 845/3, 312 00, Plzeň
IČ/DIČ: 02548143/neplátce DPH
E-mailová adresa: info@jehlou.cz
Telefonní číslo: +420 721 802 140
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:………………………………………………………………………………………………………………
Moje adresa:………………………………………………………………………………………………………………………………
Můj telefon a e-mail:………………………………………………………………………………………………………………….
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne (*)………………………………. jsem ve Vašem virtuálním obchodě www.jehlou.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat )
Žádám Vás o vystavení písemném vyrozumění o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání ………………………………./datum obdržení ……………………………….
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ………………………………………………………………………….. a (1) budou navráceny zpět způsobem …………………………………………………. (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu). Číslo bankovního účtu v případě vrácení peněžních prostředků převodem na účet: (*)…………………………………………………………vedený u: (*)……………………………….
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
(1) Vyplňte pro případ, že by reklamační řízení bylo uznáno způsobem navrácení peněžních prostředků kupujícímu.
V ……………………………………………., Dne…………………………………………….
______________________________________
Podpis a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)…………………………………………………………..
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.