Platba a doprava
Možnosti plateb:
Dobírkou
Nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi PPL, České pošty) nebo na pobočce České pošty.
Bankovním převodem
Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení. Výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Fio Banky, a.s. Vámi zaslané peníze nám budou připsány během 1-3 dnů po jejich odeslání. Ihned po připsání platby Vám zboží odešleme.
Ceník dopravy:
Objednávka nad 3.700 Kč | 0 Kč |
Balík Do ruky | 139 Kč |
Balík Na poštu | 119 Kč |
Přepravní službou PPL | 137 Kč |
Ceník plateb:
Převodem z účtu | 0 Kč |
Dobírka Česká pošta | 37 Kč |
Dobírka PPL | 37 Kč |
Možnosti dopravy:
Balík Do ruky
- Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do ruky a na vámi uvedenou adresu do dvou pracovních dnů po podání zásilky. O doručování balíku budete informováni přes SMS i e-mail.
- V případě, že vás doručovatel nezastihne, zanechá ve vaší poštovní schránce lístek. Zásilka bude uložena na dodací poště po dobu 7 dnů. Poté bude odeslána zpět k nám.
- Během těchto 7 dnů však můžete požádat poštu o opakované doručení zásilky či prodloužení úložní doby. Více na balikovarevoluce.cz. Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslání můžete změnit místo i termín doručení zásilky dle aktuální potřeby.
-
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána.
Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů (u služby Balík Nadrozměr do tří pracovních dnů) po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.
-
V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: 840 111 244 nebo na emailu: info@cpost.cz.
Balík Na poštu
- Vaše zásilka bude doručena na kteroukoli z 2600 pošt nacházejících se na území ČR, kde bude připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po expedici z našeho skladu. O tomto termínu budete informováni e-mailem. Tato služba je oblíbená všemi, kteří nejsou k zastižení na jednom místě, nebo nemohou převzít balík během pracovní doby. Česká pošta vás o doručování balíku bude prostřednictvím SMS a e-mailu informovat již v den podání.
- Vyberte si, na kterou poštu chcete svou objednávku doručit. Tam bude uložena po dobu 7 kalendářních dnů, poté bude odeslána zpět k nám. Během těchto 7 dnů však lze požádat poštu o prodloužení úložní doby. Více na balikovarevoluce.cz.
- Na ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslání můžete změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout.
-
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána.
Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů (u služby Balík Nadrozměr do tří pracovních dnů) po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.
-
V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: 840 111 244 nebo na emailu: info@cpost.cz.
Přepravní službou PPL
-
Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně následující den od pondělí do soboty od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
-
Večerní doručení
V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde.
-
Sobotní doručení
Tato služba, která je poskytována po celé České republice, je určena příjemcům, kteří preferují doručení zásilky o víkendu. Doručování probíhá standardně od 8:00 do 18:00. U zásilky adresované na soukromou adresu a v případě, že je k dispozici telefonní číslo na příjemce, bude ráno před doručením prostřednictvím SMS odesláno dvouhodinové okno pro doručení a kontakt na řidiče. V případě nezastižení příjemce se další doručovací pokus uskuteční následující pracovní den.
-
Doručení do sítě výdejních míst PPL ParcelShop
Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce www.pplparcelshop.cz
-
Platba platební kartou:
Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
-
Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
-
V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo dopravce PPL na telefonu: 840 775 775 nebo na emailu: info@ppl.cz